judithenrob2015.reismee.nl

Bangkok en een dagje naar Ayutthaya

Fijne en snelle reis gehad enin een bekend Bangkok terecht gekomen. Het is wel enorm warm hier maar we hebben gelukkig eenleuk hotel met zwembad op het dak. Besloten om meteen Bangkok te verlaten voor een dagje naar Ayutthaya. Mooie oude tempelcomplexen gezien en langzamerhand zijn we weer bijgeslapen door een dutje in het busje te doen. Dadelijk nog even zwemmen en wat eten. Morgen weer op tijd op om naar Koh Chang te vertrekken.

Groetjes Rob & Judith

Reacties

Reacties

Silvie

Klinkt alsof jullie acclimatisatieproces snel is afgerond :-) GENIET ERVAN!! Groetjes van de dames van het faculteitssecretariaat.

jo

Ik weet niet of jullie twee je bekeerd hebben in een van de bezochte tempels.het zou zo maar kunnen ! Hier vallen op dit moment veel winterse buien. Overigens: PSV wint met 2 - 1. Ajax verliest van Vitesse met 1_0. Groetjes, veel plezier en weer tot hores.

manuela

hoi judith en rob....
heel veel plezier samen en ook ik ga jullie volgen .Ik zal jullie huisje goed in de gaten houden..hahaha

groetjes xxx

Maudy Kronenburg

Beste globetrotters, hier in Helmond zie ik groen van jaloezie bij het lezen dat jullie peentjes zweten in Thailand. Hier in Helmond zijn wij zojuist getrakteerd op een flinke sneeuwbui. Kunnen jullie wat zonneschijn richting het Westen sturen. Geniet van jullie mooie reis vanaf Helmond reis ik met jullie mee. groetjes, Maudy.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!