judithenrob2015.reismee.nl

Cebu - Boracay - Bangkok

Dit wordt alweer ons laatste verslagje. De 2 dagen in Cebuhebben we voornamelijk doorgebracht in shopping mall Ayala. Omdat we op de vlucht naar Boracay maar 10 kg. pp mee mochten nemen hebben wein Cebuniet veel kunnen kopen.

Toch was het een prettige afwisseling na de hitte op Siquijor en Bohol. Daarnaast was er ook veel leuks te beleven in de shopping mall, waaronder live muziek, heel veel restaurants en een bioscoop (zijn nog naar een spannende film van Liam Neeson geweest "run all night").

Inmiddels zijn we aan onze laatste dag op Boracay begonnen.Na korte reisjes met een vliegtuig, een bootje en een tricyclekwamen we aan inons verblijf "Ernest's Place"gelegen tussen de 2 stranden van Boracay. Op het ene strand zijn wat kite boarders actief, maar waar het grote publiek op afkomt (en wij dus ook) was het andere strand, een parelblauwe zee en een hagelwit strand. Ook hier hebben we van mooie zonsondergangen kunnen genieten.

Op dit strand is er van vroeg in de morgen tot laat in de avond van alles te doen, al liepen we op het heetst van de dag altijd wel even terug naar ons hotel. Gisterenavond tijdens het avondeten op het strand nog genoten van dansende pubers enladyboysdie er met vuurballen een mooi spektakel van maakten.

Morgen vliegen we via Manila terug naar Bangkok om hier nog een shopping mall in te duiken ('the legendary MBK'). Zaterdag zullen we weer op Schiphol landen. Hiermeesluiten we 9 mooie weken af waarin we veel verschillende dingen hebben gezien, verschillende mensen hebben ontmoet, veel hebben gereisden toch ook voldoende tijd hebben gehad om uit te rusten en te genieten van zowel Thailand, Cambodja, Vietnam als van de Filipijnen. Leuk dat we in deze weken vele reacties van julllie gekregen hebben op onze blog.

Verder zien we elkaar vast en zeker weer snel in het land van de vergrijzing en hangjongeren, de subsidies en ander soort uitkeringen, de frikandellen, appelmoes, erwtensoep en de zuurkool, de wind ende regen, het glazen huis in het Catharina Ziekenhuis en eenTUe kantoor van +/- 12m2,Indo's en politiek correct Den Haag.

Ja ja, we komen er aan en we hebben er weer zin in!

Wink

jo

Weer een mol verhaal. Bedankt ! Het zal wennen worden in een stormachtig Nederland. Tot gauw.

Leny

Gelukkig, dat jullie er weer zin in hebben.Ha,ha. Wij zijn blij jullie weer bijna te zien. Wij hebben genoten van jullie verhalen en foto's. Nog een paar fijne dagen voor jullie en een goede vlucht naar het mooie Nederland!!!!
xxx

Evelien

dat was weer een mooi verhaal, een prachtige reis hebben jullie gemaakt. jullie hebben genoten en ik ook een beetje;)
Geniet van de laatste dagen en een veilige reis terug!!!!!! xxx

Lisette

Weet niet hoe het mijn andere collega's is maar ik ben heel blij je weer te zien Judith na volgende week. Fijne dagen nog en vooral een veilige thuisreis XXX

Gerty

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt.
Nog even volop genieten en dan weer veilig thuis!

Maudy Kronenburg

Welkom thuis en dank dat ik op afstand met jullie mee mocht reizen. Groetjes en tot ziens. Maudy.

manuela

Leuk om al jullie mooie verhalen te lezen...een hele goede reis terug !!!!