judithenrob2015.reismee.nl

Panglao Island (Bohol)

Nadat we 2 tochten met de ferry hadden gedaan kwamen we aanin Tagbilaran, hierna nog een half uurtje met de taxi naar ons verblijfop Panglao Island (schiereilandjevan Bohol). Het was een heerlijk verblijf, een bungalow waar we zelfs een eigen (buiten)keukentje hadden. Voor het eerst hebben we afgelopen dagen bij onze eigen bungalow ontbeten. De accomodatie die we de afgelopen 4 dagen hadden was heerlijk en was goed verzorgd door een Zwitserse eigenaar.

Wat hebben we gedaan.....niet veel, maar voor ons verslag gaan we er iets van maken. Zwemmen (Rob & Judith), slapen (Judith), lezen (Judith, al heeft Rob na 5 jaar ook weer eens een boekje uitgelezen), eten (Judith), trimmen (Rob).

Maar er was ook 1 actieve dag voor ons beide, een hele leuke excursie naar het midden van het eiland Bohol waar de Chocolate Hills zich bevinden, zie foto. Op de terugweg zijn we bij diverse highlights gestopt. De leukste was de tocht over de Loboc River inclusief lunch en een bezoek aan een park waar Tarsiers leven. Dit zijn kleine, schattige spookaapjes die ongeveer net zo groot zijn als je hand. Verder hebben we de lokale bevolking gered door een enorme python te killen, zie foto's.

Morgen nemen we de ferry naar Cebu, waarna we 2 dagen later op Borocay zullen vliegen.

Toedeloe

Koen en Guus

Volgens Koen is de python nep,want dat durven jullie echt niet. Guus denkt dat het echt is en het aapje is schattig!

Lisette

Judith en eten? Zo ken ik haar niet ????

Maudy Kronenburg

Hallo jong en lui, sorry ik bedoelde natuurlijk jongelui, groot gelijk dat jullie genieten van het helemaal niets moeten na alles wat jullie al ondernomen hebben. Echt lief hoor deze aapjes, ik heb ze vaak op tv gezien, kan je er niet een voor mij meenemen? Geniet nogmaals met volle teugen en ik heb weer genoten van jullie reisverslag, dank hiervoor. Groetjes, Maudy.