judithenrob2015.reismee.nl

Koh Chang

Koh Chang was en is nog steeds een geweldig eiland. Zon, schaduw, lekker eten en vooral relaxed. De reisdag met bus en boot vanuit Bangkokduurde ruim 7 uur en verliep prima, hierna een relax dagje beetje liggen en wat zwemmen, Judith massage, Rob trimmen. Heerlijk gegeten gisteren , vis van de bbq en 's avonds weer een filmpje gekeken. Vandaag met de boot naar wat eilandjes geweest en wat gesnorkeld. We hebben ons ook kostelijk vermaakt met alle Koreanen en Chinezen op de boot, zij kunnen vaak niet zwemmen en dit leidt dan tot zeer vermakelijke taferelen in het water en op de boot. We zijn ook weer op Koh Wai (niet Hawaii, altijd hetzelfde grapje..) geweest.Het eten op de boot was wederom verrukkelijk. Morgen weer relaxen om vervolgens op zaterdag richting Cambodja te reizen. De tocht naar Battambang (spreek uit badambwong en dan met een thais accent..)zal zeker een dagje gaan duren, ticket is inmiddels geregeld. Zo dadelijk weer via het strand naar een eettentje, zal pas na achten worden voor ons avondeten, het strakke ritme uit Nederland is er gelukkig uit. Vanuit Cambodja zullen we jullie weer meer vertellen.

Groetjes Rob en Judith

Silvie, Petrie en Janet

haha, wij kunnen ons de lol om die spartelende Chinezen helemaal indenken! Bedankt voor de leuke update, dat is een aangename vrolijke noot tijdens onze saaie kantoordag.
Verder klinkt het inderdaad wel een beetje als afzien, als dat gereis met bus en boot, poeh!
Net als Maudy in reactie op jullie vorige blog schreef, zien ook wij groen van jaloezie! Maar het is jullie gegund ;-)
Groetjes uit Vertigo!

ma Leny

Het klinkt geweldig. Ik zie het lekkere eten al voor me, alleen al uit jullie woorden. Een super leven!!
Goede reis naar Cambodja!