judithenrob2015.reismee.nl

Siem Reap

We hebben een hele dag de tempels (Angkor Wat, Angkor Thom, teveel om op te noemen)bezocht met de tuctuc van Mr Rithy. Echt prachtig!! Wel een beetje vermoeiend in de warmte en het stof.Maar zeer de moeite waard. De volgende dag hebben we een fiets geleend van het hotel om te gaan lunchen in de stad en op zoek te gaan naar de lokatie van de Backstreet Academy. Deze stichting verzorgt workshops door locals. Erg leuk en gezellig. (zie foto's). Vanavond nog even een keer eten in de buurt van de night market en dan weer koffer pakken voor de volgende halte, Phnom Penh. Doei!

Leny

Mooi reisverslag weer, prachtige foto's en ook nog leuke dingen gemaakt. Wat een cultuur!

Maudy Kronenburg

ALAAAAF vanuit Helmond, wij kunnen hier met de Carnaval het bamboefluitje van Rob uitproberen, misschien een optie voor volgend jaar voor de optocht, wel nog goed oefenen Rob of het fluitje wel zuiver van klank is. Wel leuk hoor om te zien hoe handig mensen zijn met hun handen met weinig gereedschap. Nog veel plezier. Maudy.