judithenrob2015.reismee.nl

Phnom Penh

We zijn inmiddels al met onze laatste avond Cambodja begonnen. De reis naar Phnom Penh was erg lang (8 uren). We zaten gelukkig vooraan in de bus, zodat we alles goed in de gaten konden houden. Er was genoeg te zien onderweg, kleine dorpjes, mooielandschappen, mensen op scooters waarmee vanalles vervoerd werd. Maar vooral veel stof! De wegen zijn ergslechten overal zijn ze aan de weg bezig. We hadden een buschauffeur die om de haverklap toeterde om te laten weten dat de grote bus eraan kwam. In Phnom Penh hebben we gelukkig een heerlijk hotel met zwembad en een fijne kamer.Tijdens ons verblijf hierhebben we het museum van de genocide en de killing fields bezocht, zeer indrukwekkend! Hier werd weer duidelijk wat het land heeft moeten doorstaan tijdens het regime van Pol Pot. Verschrikkelijk! Verder is Phnom Penh druk! Niet een stad om langer te blijven.

Morgen vertrek naar Ho Chi Minh (voormalig Saigon).

groetjes xxx

Nicole

Geniet ervan :-)!

Silvie

Wat een mooie foto's! Blijven posten, wij genieten stilletjes mee vanuit het carnavelske Eindhoven!

ma

Wij genieten van jullie verhalen en foto's. De laatste foto's waren indrukwekkend. Goede reis naar Ho Chi Minh

Evelien

Dat was weer leuk, even meekijken en lezen. Erg mooi! Groetjes van ons allemaal! De Solletjes.X

Maudy Kronenburg

Het is onvoorstelbaar dat de bevolking nog de moed heeft om te glimlachen, je zou na zo'n nare periode de goedheid in de mens verliezen. Echt heel indrukwekkend, foto's die nooit wennen om ze te zien, maar wel weergeven wat er gebeurd is. Wanneer leren wij als mens lessen van de geschiedenis? Genoeg gebazel van mijn kant, geniet ze en graag tot de volgende fotosessie. Groet, Maudy.

Marianne en Henri

Hoi Judith en Rob, we volgen natuurlijk ook jullie reisblog. Wat een mooie dingen hebben jullie al gedaan! Het lijkt ons ook geweldig om in zo'n land rond te trekken. We hebben zelf een reis geboekt naar Thailand (in Juli), dus, voor ons extra leuk om jullie te volgen!. we zijn net terug van een paar dagen wintersport, kijken nu uit naar het voorjaar :). Groetjes en nog veel reisplezier!

Diana

Oh ik lees het allemaal, heerlijk aan het genieten zijn jullie! Leuk hoor je blog lezen! Have fun! XXX Diana